تبلیغات
دوربین مداربسته - مطالب تیر 1395
سه شنبه 22 تیر 1395  10:24 ب.ظ
توسط: mostafa alizadeh

اتوبار و باربری تهران شفق با بیش از 15 سال تجربه در عرصه حمل اثاثیه منزل و جابجایی وسایل منزل در استان تهران  با خاور های مسقف و موکت کاری شده آماده است کلیه خدمات خود را در قالب باربری و اتوبار به شما ارائه دهد حمل اثاثیه منزل تخصص ما بوده و این قول را به شما می دهیم که اسباب کشی و حمل اثاث منزل شما را با پرسنلی قوی و دوره دیده برای شما انجام می دهیم  باربری شفق شما را در تمامی مراحل اسباب کشی یاری نموده و تا آخر اسباب کشی شما را یاری می کند از مرحله اولیه اسباب کشی شما را یاری می کنیم ، در مرحله اولیه مشاوره رایگان را به شما ارائه می دهیم بعد از اینکه مشاوره رایگان را به شما ارائه دادیم بنا به نیاز شما بسته بندی وسایل منزل را برای شما انجام می دهیم بسته بندی وسایل با فوم ها و وکیوم های 90 و 60 متری صورت می گیرد. بعد از اینکه بسته بندی وسایل صورت گرفت تیم جابجایی و حمل بار به میدان آمده و بار شما را در خاور های مسقف و موکت کاری شده جای داده و در  به مقصدتان می رسانیم.

همچنین باربری ما حمل بار به شهرستان را برای شما انجام می دهد.

هم اکنون با 15 سال سابقه درخشان در امر حمل اثاثیه در استان تهران در  خدمت شما هستیم.

این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت باربری که برای شما در نظر گرفته ایم قیمتی کاملا ارزان و با کیفیت بالا می باشد که زیر نظر اتحادیه صورت می گیرد.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   
سه شنبه 22 تیر 1395  12:39 ق.ظ
توسط: mostafa alizadeh

طراحی لوگو

امروز میخواهیم نکاتی را به شما بگوییم که با استفاده از آن بتوانید لوگو حرفه ای داشته باشید برخی از این نکات با تجربه افراد و برخی نیز از طریق بررسی ها در طول زمان در عرصه طراحی لوگو  بدست آمده است لزومی ندارد که ما حتما همه ی این ۱۳ نکته را به یک میزان رعایت کنیم  اما سعی کنید تا آن جا که میتوانید این نکات را رعایت کنید چون باعث میشود که لوگویی حرفه ای و تاثیر گذار داشته باشید

 

۱-ساده طراحی کردن لوگو

هرچه لوگو ساده تر باشد قابل فهم تر و بهتر است منظور از طراحی لوگو ساده این نیست که فقط از یک فونت ساده استفاده کنید که اصلا از حالت لوگو بودن خارج شود منظور طراحی لوگو جوری که قابل فهم باشد است طراحی لوگو های پیچیده هم برای طراح سخت است و هم برای بیننده درک آن مشکل است طراح باید قادر به ساده سازی ایده های پیچیده باشد ساده سازی در ایده های طراحی یکی از مهم ترین عوامل در طراحیست

 

۲-رعایت هویت در تغییر سایز لوگو

لوگو ها باید در هر سایزی خود را نشان دهند در واقع این به همان بحث ساده طراحی کردن لوگو نیز بر میگردد چون لوگو های پیچیده که دارای جزییات ریز میباشند با کوچکتر تر شدن این جزییات دیده نخواهند شد هر لوگو باید قابلیت استفاده در سربرگ ها بیلبورد های تبلیغاتی و حتی استفاده در یک بدنه خودکار را داشته باشد

 

۳- رعایت تناسب در ابعاد لوگو (طول و عرض)

 

از طراحی لوگوهای عریض و طویل بپرهیزید چون این لوگو ها را به سختی میشود در هر مکانی جا داد سعی کنید لوگو هایی که طراحی میکنید در قالب یک دایره و یا یک مربع باشند

 

 

۴- اجزا ترکیبی در طراحی لوگو

 

سعی کنید در طراحی لوگو اجزا را اول به صورت جداگانه طراحی کنید و سپس آن را به هم بچسبانسید معمولا در طراحی لوگو ممکن است مشتری از ما بخواهد که از ترکیب اجزا شکل و متن در طراحی استفاده کنیم در این حالت اگر به طور جداگانه روی هر کدام کار شود و سپس در کنار هم قرار گرفته شود بهتر است

 

شما نیز میتوانید با مشاهده ی نمونه لوگو این موضوعات رو ببینید


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   
یکشنبه 20 تیر 1395  02:14 ق.ظ
توسط: mostafa alizadeh

سئو وب سایت یا همان بهینه سازی سایت برای گوگل امروز جزو موارد اساسی مورد توجه تمام مدیران شرکت‌های بزرگ و کوچک در تمام دنیاست و برنامه ریزی برای SEO در همه کسب و کارها یک راه حل بسیار مناسب برای جذب مشتری است. در واقع قرارگرفتن در رتبه اول نتایج گوگل با کلمات کلیدی بهترین روش بازاریابی آنلاین است و از تمام روش‌های تبلیغات اینترنتی مفید تر است.

 

اما سئو سایت بصورتی که پایدار در رتبه اول تا سوم گوگل قرار بگیرد کار کوچکی نیست و نیاز به صبر و برنامه‌ریزی منظم دارد، الخصوص برای کلماتی که رقبات برای رتبه اول گوگل بالاست و شرکت های زیادی با بهینه سازی وبسایت خود بدنبال دستیابی به آن هستند.

 

حالا همه مدیران میدانند که حتما باید برای سئو سرمایه گذاری کنند تا بازخورد خوب آن به موفقیت شرکت کمک کند، اما سوال اینجاست که مراحل بهینه سازی سایت بهتر است در داخل شرکت انجام شود یا به شرکت‌ سئو سپرده شود ؟

 

سئو سایت برای گوگل توسط سئو کار حرفه ای در داخل شرکت:

 

چالش اول: پیدا کردن سئو کار حرفه‌ای و متعهد.

 

هزینه: یک متخصص سئو که دست از دریافت پروژه‌های مختلف بکشد و فقط زمانش را بروی سایت شما بگذارد و نتیجه کار هم خوب باشد قطعا حقوق بالایی میخواهد. عموما کارشناس سئو چندین پروژه رو با قیمت پایین تر و سود بیشتر انجام میدهند!

 

مدت زمان: از زمان طراحی سایت باید متخصص بهینه سازی وب سایت همراه شما باشد و بطور مداوم و منظم تا زمانی که وب سایت شما فعال است و رتبه گوگل برای شما اهمیت دارد به کار خود ادامه دهد تا پس از رسیدن به رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی، برای حفظ آن تلاش کند.

 

بک لینک : برای دریافت لینک فالو از سایت‌های معتبر در گوگل، انتشار رپورتاژ آگهی باید بصورت منظم انجام شود تا همواره سایت شما از رقبا بالاتر باشد.

 

تولید محتوا : یکی از مهمترین نکاتی که در کلاس‌های آموزش سئو در تمام دنیا روی آن تأکید میشود این است که به هیچ وجه مطالب از سایت های دیگر کپی نشود و همه اطلاعات و مطالبی که در سایت منتشر میشود دسته اول باشد.

بروز رسانی منظم : وب سایت باید در تمام طول سال، ماه و روز آپدیت شود.

 

سئو سایت برای گوگل توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو:

 

چالش اول : پیدا کردن شرکت ارائه دهنده خدمات سئو که معتبر باشد.

 

هزینه : با توجه به شرایط وب سایت شما و کلمات کلیدی مورد نظر متغیر است.

 

مدت زمان: برای اینکه خیالتان راحت باشد و پس از مدتی رتبه وبسایت شما پایین نیاید باید قرار 1 ساله بسته شود و هر سال تمدید شود.

 

تولید محتوا : شرکتی پیدا کنید که هم در امور تبلیغات اینترنتی و هم خدمات سئو فعال باشد، محتوایی برای سایت شما تهیه کند که همزمان از نظر تبلیغات و رتبه گوگل مناسب باشد. همچنین باید در زمینه کانتنت مارکتینگ نیز حرفه‌ای باشد و بتواند اخبار سایت شما را بصورت رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و سایت‌های معتبر منتشر کند تا بازاریابی محتوا و دریافت لینک را در یک کمپین برای شما براورده کند و موفقیت شما قطعی شود.

 

بروز رسانی منظم: در قرارداد خود مشخص کنید که وظیفه بروز رسانی سایت بر عهده کیست. اگر قرار باشد شرکت سئوکار بروز رسانی را انجام دهد لازم است اطلاعات اولیه را به صورت منظم تامین کنید.

 

در نهایت بهتر است زودتر تصمیم بگیرید که می‌خواهید به چه صورت برای بهینه سازی سایت خود سرمایه گذاری کنید.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   
دوشنبه 14 تیر 1395  01:03 ق.ظ
توسط: mostafa alizadeh

نکاتی که در اسباب کشی وسایل منزل حائز اهمیت هستند را برای شما آماده کرده ایم ، اگر این نکات اسباب کشی را به درستی رعایت کنید در اسباب کشی دچار هیچگونه اعصاب خوردی و جنگ اعصاب نمی شوید و بارهای شما طبق برنامه پیشرفت می کنند.

اول از هر چیزی که در اسباب کشی مهم است خانه ای که قصد جابجایی را دارید آن خانه را تمیز کنید و اگر دیوار های آن احتیاج به رنگ کردن دارند و خراش برداشته اند بهتر است قبل از جابجایی وسایل آنها ها ترمیم کنید و اگر موکت های اتاق خواب ها احتیاج به شستشو دارند و یا اینکه احتیاج به عوض کردن دارند بهتر است این کار ها را انجام دهید.

وقتی که بسته بندی وسایل منزل را انجام می دهید وسایل ضروری را در یک کارتن و وسایل غیر ضروری را در کارتن دیگر قرار دهید یعنی جای اینگونه وسایل باهم فرق داشته باشند و سعی کنید اول وسایل که به آنها احتیاج دارید بسته بندی کنید و بعدا وسایل غیر ضروری را در یک کارتن بگزارید.

پیش از بسته بندی وسایل بهتر است اگر احتیاج به شسشتو دارند آنها را بشوید و اگر احتیاج به تمیز کردن دارند آنها را با دستمال نمناک تمیز کنید.  بسته بندی نمایید.

نکته ای که در اسباب کشی قابل اهمیت فراوانی است این است وقتی وسیله ای را در کارتنی می گذارید بهتر است نام آن وسیله را بر روی کارتن بنویسد تا در باز کردن آنها در خانه جدیدتان دچار مشکل نشوید.

ظروف آشپرخانه و وسایل داخل ویترین را وقتی بسته بندی می کنید با روزنامه های باطله یا کاغد و یا بارچه را در لای آنها قرار دهید تا در حین جابجایی دچار آسیبی نشوند

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که وقتی وسایل را می خواهید در کارتن بگزاید از محکم بودن آن کارتن و لایه های آن اطمینان پیدا کنید.هر چه بیشتر در بسته بندی وسایل دقت کنید در خانه جدیدتان وسایل را به صورت سالم تری تحویل می گیرید.

بهتر است وسایلی که در کارتن ها جای می دهید سبک باشند تا در حین حمل و نقل دچار آسیب دیده گی نشوند برای مکم تر کردن وسایل از چسپ های نواری پهن استفاده کنید.

جعبه هایی که بزرگ هستند آنها را با کتاب و وسایل سنگین پر نکنید زیرا در حمل اثاثیه برای باربران مشکل ایجاد می شود.

وقتی که بسته بندی انجام شد بهتر است با ماژیک نام هر وسیله ای که در آن کارتن جای گرفته را بر روی آن بنویسید این کار برای در آوردن وسایل در کارتن ها به شما بسیار کمک شایانی می کند.

فرش ها و موکت ها را در نایلون آن قرار دهید و اگر نایلون آنها را ندارید بهتر از با ملافه آنها را بسته بندی کنید و یا اینکه می توانید این نایلون ها را ازباربری طنین تهیه کنید.

برای بسته بندی مبلمان و وسایل چوبی و حساس بهتر است از نایلون های حباب دار استفاده کنید و نقاط حساس آنها را که حس می کنید دچار آسیب زدگی می شوند را بسته بندی کنید.

تا الان نکات اسباب کشی که گفتیم مربوط به بسته بندی وسایل بودند و از این به بعد به نکات حمل اثاثیه می پردازیم.

برای اسباب کشی بهتر است صبح اول وقت را انتخاب کنید.

وقتی که شرکت اتوبار از راه رسید بهتر است از وسایل بزرگتر شروع کنند بهتر است اول مبلمان بعدا کمد های بچه ، ویترین ، دراور و نهایتا وسایل آشپرخانه را در ماشین بگزارند بعدا کارتن ها را در ماشین بگزارند بهتر است زیرا اگر وسایل کوچک به جای بمانند می توانید با اتومبیل شخصی یا از یک سرویس نیسان بار برای جابجایی آنها استفاده کنید.

اجناس گران قیمت مانند طلا ف پول ، عتیقه جات را با اتومبیل شخصی خود جابجا کنید.

همواره اتوبار طنین با بیش از یک دهه تجربه در عرصه حمل بار و حمل اثاث منزل در استان تهران و شهرستان های همجوار آماده ارائه خدمات خود به شما می باشد.

امیدوارم نکات اسباب کشی را که در بالا به آن پرداختیم برای شما مفید بوده و بتوانید از آن برای اسباب کشی وسایل منزل خود از آن استفاده کنید

کار را به دست کاردان خود بسپارید ما روش صحیح حمل بار را می دانیم !


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   

لنز با فاصله کانونی متغیر

این نوع لنز به لنز وری فوکال یا لنز متغیر معروف است که دارای طیف محدودی از تنظیم دستی فاصله کانونی است و می توان فاصله کانونی را تغییر داد. این نوع مانند یک لنز زوم نیست زیرا کاملا دارای فاصله کانونی کوتاه است. از آنها معمولا در موقعیت های داخلی که در آن تنظیم دقیق تر صحنه در دید مورد نیاز است که ممکن است بین دو لنز استاندارد قرار گیرد استفاده می شوند. آنها همچنین جایی مفید واقع می شوند که هزینه های اضافی یک لنز کوچک ممکن است برای تمام دوربین مدار بستهدر یک سیستم مشخص شود. این امر موجب صرفه جویی زیاد در زمان نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی آن و هزینه بازگشت بررسی ها در تغییر لنز می سود البته اگر دیدها کاملا درست نباشد. برای شرکت های دخیل در بسیاری از تاسیسات داخلی کوچک تا متوسط مانند مغازه های خرده فروشی و دفاتر این امر می تواند حفظ سهام را انجام دهد. این نوع لنز دوربین مدار بسته باعث استاندارد سازی سیستم ها و کاهش هزینه می شود.

لنز زوم دستی

لنز زومی دستی است که در آن فاصله کانونی می تواند به صورت دستی در یک طیف متنوع باشد. معمولا این کار با استفاده از یک حلقه کنگره دار در بدنه لنز انجام می شود. این امر دارای مفهوم “بزرگنمایی” و در نتیجه استنتاج یک لنز با فاصله کانونی طولانی تر از طبیعی است. (بیشتر از ۲۵mm.) نسبت بزرگنمائی همانند مثال ۶: ۱ بیان می شود، به این معنی که طولانی ترین فاصله کانونی شش برابر کوتاه ترین فاصله است. روش معمول برای توصیف یک لنز زوم با اندازه فرمت، نسبت زوم و طول کوتاه ترین و طولانی ترین فاصله کانونی است. به عنوان مثال، ۲/۳ “، ۶: ۱، ۱۲.۵mm تا ۷۵mm. مجدداً، اهمیت زیادی باید به ایجاد فرمت دوربین مدار بسته و لنز اختصاص داده شود. لنز فقط با طول کانونی ۳/۲ در دوربین تعریف می شود اما محدوده معادل ۸mm تا ۴۸mm در دوربین ۲/۱ است.

لنز زوم موتوریزه شده

لنزهای موتوریزه به طور گسترده ای در سیستم های دوربین مدار بسته استفاده نمی شوند زیرا زاویه شیب دوربین دوربین مدار بسته اغلب نیاز به تغییر همانطور که لنز در داخل و خارج بزرگنمایی می شود.

شایع ترین نیاز به لنز زوم جایی است که در آن با یک واحد پان شیب استفاده می شود. حلقه زوم لنز توسط موتورهای DC کوچک هدایت می شود و از یک کنترل کننده از راه دور اداره می شود.

با کوچک شدن دوربین مدار بسته  ها و لنزهایی با فاصله کانونی طولانی تر، روش نصب دوربین مدار بسته و لنز آن دشوار شده است . در بسیاری از موارد که در آن لنز بطور قابل توجهی بزرگتر از دوربین مدار بسته است و ممکن است نصب لنز به دوربین مدار بسته های پشتیبانی شده احتیاج باشد. در موارد دیگر، ممکن است ارائه پشتیبانی سخت برای هر دو دوربین مدار بسته و لنز نیاز باشد. همیشه رابطه بین اندازه وزن دوربین مدار بسته و لنز را هنگام انتخاب یک بدنه یا نصب بررسی کنید. اکثر تولید کنندگان بدنه ها می توانند پشتیبانی لنز را به عنوان لوازم جانبی ارائه کنند.

سئو


  • آخرین ویرایش:جمعه 11 تیر 1395
نظرات()